Tuesday, January 20, 2009
tipah owh tipah
hoyeh!!saya berjaya hasilkan 2 entri dalam 1 hari.tahniah kepada diri sendiri.

erk,rasa macam otak da weng teruk neh.saket tekak maseh tak beransur pulih kerana saya asyik minum air sejok.tapi..tapi,hari ni macam extra panas.maka saya pon terpaksa minum air sejok.(alasan semata.XD)

dalam entri sebelum ni,lupe nak mention yang saya membantu mama membuat kuih limas.kepada sesapa yang kurang pasti apakah kuih limas,klik sini untuk mengenali rupe bentuk kuih tersebut.time kaseh.

dah lama tak tolong mama buat sarung kuih limas,rasa macam terkial-kial pule.saba je la.owh,tadi macik sedara saya yang jugek jiran saya memperkenalkan saya kepada si Tipah.Tipah bukan seorang manusia okeh.Tipah adalah seekor anak munyet.diulangi,seekor anak munyet.Tipah takut dengan saya.dia asik duk berpaut pada macik sedara saya yang dalam fikiran dia adalah mak dia.ape la Tipah ni.Tipah owh Tipah,ko jadi Tipah Tertipu la weh!!(macam le si Tipah ni bole baca blog neh.adoyai~)

*otak weng kembali*

ape neh,kisah si anak munyet pon ada dalam blog saya.aahhh,abaikan saja.lebih baek saya berenti menaip dari terus merepek tak tentu hala.
 
posted by HidayahSham at 8:59 PM | Permalink |


4 Comments: