Sunday, June 28, 2009
Filem & Pelakon
Ini adalah King Julien (Madagascar 1 & 2) .




Adakah korang tau King Julien adalah...




Sacha Baron Cohen yang memegang watak sebagai...




Bruno, seorang gay dalam movie terbaru bertajuk 'Bruno'.





ni synopsis movie 'Bruno' dipetik dari Yahoo! Summer Movie Guide.


'The story is what exactly what you'd expect when Sacha Baron Cohen is on the loose. Unfortunate Americans get caught with their pants down (and sometimes with Cohen's pants down) repeatedly and mercilessly as Cohen travels across the country posing as Bruno, a flamboyantly gay Austrian model on a quest to find himself. Along the way he sickens homophobes, embarrasses celebrities, and names his adopted black baby "O.J." '


rasanye movie ni tak lepas masuk malaysia kot, berdasarkan jalan ceritanye.huhuhu.tapi 1 benda yang pasti, if nak jadi pelakon, kena bawak macam2 watak, berlainan karakter.saya rasa saya tak mampu lah. susah tuh.

 
posted by HidayahSham at 11:17 PM | Permalink | 4 comments
Friday, June 19, 2009
untuk seketika
semua benda yang jadi,ada sebab dan hikmahnya.
mungkin bila 1 benda jadi,baru kita akan sedar tentang kesilapan yang kita buat.
dari kesilapan,kita belajar.

dunia ni macam sekolah yang sangat besar.
kita sebagai murid.
pengalaman menjadi guru.

bila kita tengok orang lain dapat apa yang kita nak.
terdetik dalam hati,'kenapa nasib aku tak sebaik macam orang lain?'
perlahan-lahan timbul rasa cemburu.
tapi,pernah kita terfikir pasal orang lain yang tak dapat apa yang kita ada?
mungkin pernah,mungkin tak.
 
posted by HidayahSham at 11:01 PM | Permalink | 5 comments