Thursday, January 8, 2009
Saya diTAG
saya diTAG oleh fara-D chomey.

1.Do you think u are hot?
adakah saya fikir saya panas?emm,sekarang tak kot sebab hari ni hujan lebat maka agak sejuk aa malam ni,plus saya baru lepas mandi.so saya sejuk,saya tak panas.*tak menjawab soalan aa ko neh!*


okeh2,saya rasa saya biasa2 saja.kalau la saya ni HOT,mungkin saya akan ada 1000+ rakan dalam friendlist friendster saya.saya rasa,saya ni suam-suam kuku.tak sampai tahap boiling point lagik.(apekah?)


2. Upload your favorite picture


3. Why do u like this picture?
zaman muda dolu2.final year 1st semester to be exact.best siot time ni.kitaorang baru balik dari Pizza Hut Batu Gajah sempena meraikan birthday saya.disebabkan saya punya birthday,saya la kena belanja.pelik kan rule tersebut.tapi kami suka mengaplikasikan rule ini sebab boleh makan besar/open table ramai2.snap guna Sony A300 pakla,si jejaka di hujung sekali.sebelah beliau cik yun,saya di tengah (saya suka jadi centre of attention okeh!),keram dan di hujung kiri si rumet saya saza.time ni pukul 12 lebih dekat nak pukul 1 pagi.naseb la pakgad tak halau kitaorang.(rindu la time2 macam nih...isk2~)


4. When was the last time u ate pizza?
agagaga..tak teringat pule.sejak bercuti semester ni,perut saya selalu diisi dengan masakan mama.jarang makan 'makanan2 cepat kenyang tapi nanti cepat lapar kembali' @ fast food.my mama's cooking is the best!kalau di campus,mungkin saya rajen menjamah makanan2 cepat kenyang tersebut sebab da bosan makan lauk2 kat cafe dalam campus.


5. The last song u listened to?
Atilia - terbang ke awan

dengar time drive ke kedai,bawak syira si adik memfotokopi kerja2 dia.saya sangat suka lagu ni sebab saya boleh berangan jadi FA(flight attendant) untuk seketika.kalo betul2,rasanya saya tak lepas kot jadi FA.diri ini tak cukup tinggi.aish2.saya mau TINGGI!(hidayahsham,sila jadi manusia yang bersyukur dengan ciptaan Tuhan.)


6. What are u doing now besides this?
menjenguk blog2 orang laen sambil meninggalkan komen.owh,mungkin azam saya tahun ini ialah meninggalkan komen di blog2 orang.XD


7. What name u prefer besides yours?
saya suka nama saya sekarang.tapi kalau la saya diberi pilihan untuk ada 1 lagi nama tambahan,saya mau nama..emm...*otak blank..........*

adoi..asal soalan ni macam nak suh saya berpikir.saya takde idea la nak taruk nama ape....*otak blank lagi.......*

aha..saya mau nama Mia Sara,macam nama anak Afdlin Shauki.saya suka nama ni sebab Afdlin nyanyi lagu ni khas untuk anak dia,dan lagu itu sedap.(imagine ayah nyanyi lagu khas untuk saya...hukhuk,ayah kene nyanyi lagu nasyid aa jawabnye~)


8. People i Tag
1.Alin UTP
2.Pia
3.Farah MMU
4.Pesha
5.Cik Amoi


9. Who is no. 1?
rakan seUTP,seTaiping.saya baru lepas menjenguk blog beliau.secara automatiknya nama beliau terappear dalam otak saya untuk ditag.


10. No. 3 is having relationship with?
adoiyai..kena tuka susunan balik nih.beliau adalah rakan blogger terbaru saya.diulangi,TERBARU.mana mungkin saya tau beliau ada hubungan dengan sesiapa.isk2.


11. Say something about no. 5.
Cik Amoi yang putih sama macam amoi.di blog beliau ada anak2 ikan untuk dipelihara.hoit,bukan 'anak2 ikan' okeh.aish~


12. How about no. 4?
beliau rakan sepraktikal dengan no.2.beliau rakan seTaiping saya jugek.bahkan kami sama sekolah menengah di SMKTT.beliau seorang bekas pengawas yang rox.(pesha,aku da angkat ko ni.pe lagi,oldtown ye.hukhuk~)


13. Who is no. 2?
si no.2 adalah bekas mangsa buli saya dolu2.hukhuk2.tapi saya takde aa dera zalim2.setakat dera manje2 gitu,kan pia kan.muahuahua.beliau rakan seSMKTT,seMRSM,seMATRIK..eh,bukan2 satu matrik.beliau pegi ke MMU jauh nun di Melaka,tapi kini di Cyber pule.saya hanya berlegar-legar di UTP saje.beliau sedang berpraktikal dengan riang hati di TM Taiping.best sungguh kehidupan beliau sekarang.saya dulu praktikal di Melaka,biasa2 saje.(aku jeles aa dengan ko pia!)


suda abes tag.hoyeehhh!mau makan pule.lapor weh~



 
posted by HidayahSham at 9:43 PM | Permalink |


7 Comments: