Thursday, January 8, 2009
dangerously sexy?Nahhh~
akhirnya,tercapai jugek niat saya nak menukar template blog saya.dari pukul 8 bertukus lumus di depan laptop,sekarang baru nampak hasilnya.

chup..sapa2 yang datang menjenguk blog 'baru' saya ni,sila abaikan ayat yang terletak di atas tu ye.tak de langsung relate dengan owner blog ini.i'm soo not dangerously sexy.so jangan takot2 ataupun berfikir yang bukan2 ye..huahuahua~nanti2 saya edit.malam ni da takde energy.ni pun saje2 nak try letak entri baru untuk blog 'baru'.XD

owhh..esok nak jogging di lake garden.kalau tak terbangun awal,saya kena tinggal di rumah sorg2.tamau2!

saya mau babum..katil,ko tunggu kedatangan aku ye beradu dengan ko.sabar ye dear..*sungguh biol otakku,bole bermesra dgn katil sendirik*

selamat emm..pagi semue.tata..xoxo (dem,nak tiru GG betui aku neh..isk~)
 
posted by HidayahSham at 1:35 AM | Permalink |


4 Comments: