Wednesday, November 19, 2008
besok paper last...hoyeeh!
seblom gi mandi,saya stop untuk mengupdate blog.da busan baca notes Corporate Communications.naseb aa esok nak jawab ape untuk exam.boleh kot goreng2 ayat (berusaha untuk menenangkan hati sendiri~)

yeyeh,esok last day final exam!lepas exam bole terus balek umah.tak sabar mau pulang sebab rasa macam sesak nafas je duk kat UTP ni.so baek balek umah seawal mungkin.member2 rasanye ramai je nak stay kat campus lagi sebab lepas ni masing2 da susah nak jumpe.biase aa,da final year aa katakan.saya pon maybe datang UTP balek next monday sebab nak selesaikan certain hal di samping mau berpoye-poye bersama member2.huk huk..mau berpoye yeh..mau berpoye yeh yeh!

pagi tadi ade paper,Corporate Ethics.huh,takde nye beretika saya time menjawab paper tuh.hangin satu badan sebab otak macam blank.takde idea nak jawab.rasa jawapan semua sama je...ke sebab soalan tu sama,tapi ayat je ditunggang terbalekkan??rasanye macam betul je assumption saya (nak salahkan lecturer aa tuh...huhuhu~).huh..paper da lepas..malas nak pikir.pikir untuk paper esok pagi pule.

ikutkan,mood da takde untuk stadi.siyes takde mood.saya asyik tido je petang ni.ditambah pule dengan keadaan sejok selepas hujan lebat.memang syok aa layan tido guling2 atas katil.bile bangun,duk depan laptop,bace blog2 member dan bukan member.bukan bace notes.singgah la saya di blog fara-D,munh, mark, pia,Cik Amoi,bla bla bla...da letih membace blog sampai mata hampir separa juling,baru ade mood nak memblogging walaupun takde input untuk diceritakan.hanyalah aktiviti seharian saya semata.kepada sape yang taknak tau ape yang pasal aktiviti2 hidop saya,anda banyak pilihan untuk bace blog orang laen.syuh2.gi bace blog orang laen jauh2.

sambung cite pasal exam pagi tadi.before nak masuk exam hall,menjadi satu kemestian saya call mama+ayah,bagitau dorg yang saya ade exam.so saya call umah,mama angkat.cakap aa dengan mama jap.then saya nak cakap dengan ayah,tapi time tu da rushing nak masuk exam hall.mintak mama sampaikan salam saya kat ayah.mama bagitau yang ayah demam.erm,terus saya jadi risau.sebabnya,ayah jarang sangat sakit.if ayah sakit pun,ayah takkan bagitau tau sesape yang dia sakit.ayah cakap if ayah bagitau yang ayah sakit,mesti semua orang risau.ayah taknak mama+anak2 risau pasal diri ayah.

after paper,saya call mama balek.saya cakap saya nak balek besok pagi,lepas habis paper.hati rasa tak sedap bila tau ayah demam.at least bila balek umah nanti,saya boleh bawak ayah gi klinik.mama cakap ayah da demam dekat 3 hari.tu yang buat saya lagi risau.erm,mintak2 ayah cepat sembuh...Amin.

aik..da pukul 7.30.kejap btui masa berlalu.saya mau mandi.haish,diri ni sangat2 malas nak stadi malam ni.tolong2,saya perlukan semangat belajar!!




 
posted by HidayahSham at 7:13 PM | Permalink |


2 Comments: