Thursday, October 30, 2008
k.i.t.a.o.r.a.n.g ke Ipoh
hari ni (Rabu) saya,saza,cikyun dan juge pakla gi ipoh.rancangan asal kitaorang nak tengok wayang cite The Coffin.saya yang suggest tengok cite tu..hahaha,saya da improve woo.saya da berani sikit tengok cite hantu/seram,setelah 1 tahun saya duk satu bilik dengan saza yang suke tengok cite hantu.tapi...still kene ade bantal or ape2 benda untuk digunakan sebagai pencover muka bile tengok part2 yang suspen,sebab takot nanti saya terkejut melampau.huuu~

mule2 kitaorang gi ipoh parade.kat situ da ade FOS baru bukak.haish,saya berkenan kat satu beg ni.cam agak lawa+sweet aa.tapi malangnye harge die mahal sikit.saya lak plan tanak spend lebey dari rm50.so terpakse la tahan diri dari membeli beg tersebut.

pas ke ipoh parade,baru kitaorang gi jusco ipoh untuk tengok wayang.but before that,we had our lunch at Johny's Restaurant.huhu,first time saya makan kat johny's.disebabkan masing2 tengah lapar tahap gaban,kami pon order steambot set untuk 4 orang.sementara nak tunggu makanan siap,seperti biasa sesi bergamba pon dijalankan.kepada sesape yg rasa nak tengok gamba2,sile ke friendster saya,mekaseh~

huuu..memang kenyang gile aa p
as makan steambot.kitaorang sume yang bersandar je pas makan.nak berjalan pon malas.so lepak2 dulu,sembang pasal anime D.M.C yang saza,cikyun dengan pakla tengok.dari ape yang diaorang sembangkan,sedikit sebanyak saya terinfluence untuk tengok anime tu.da donlod da,tapi tak sempat tengok.

bile da mampu untuk berjalan, kitaorang gi la check tiket wayang.malangnya,rupe2nya cite yang kitaorang nak tengok tu kul 11.30 malam ba
ru ade.nak tunggu,rase lame sangat.kitaorang pon decide untuk pulang sahaje.b4 balek,saza gi tapau donut big apple manakala saya pulak gi beli cincin sebab cincin saya hilang.saya suke pakai cincin kat jari tengah.bile tak pakai,rasa cam kosong je kat tangan.huhu.maka saya pon beli la seketul cincin baru.+)

on the way balek ipoh,kitaorang duk melalak dalam keta.hahaha,lepas gian nak layan karaoke.dekat pukul 6,sampailah kitaorang ke UTP.tapi kitaorang gi taman maju terus sebab saza nak gi salon.sampai2 kat salon,cam ramai lak orang.akak hair stylist tu suh datang malam.maka,kitaorang pon bergerak pulang ke UTP.

saya dengan saza yang tido tak ingat dunia time maghrib.badan lembik plus kepala rase pening2.bangun2,jam da kul 8.40.saza janji nak gi salon dalam pukul 9.kelam kabut kitaorang bersiap.tapi biase la,kalau perempuan,mesti amik masa lama sikit nak bersiap kan.huhuhu.dalam kul 9 lebih,kitaorang sampai kat salon tu,salon da tutup la pulak.mesti akak tu ingat kitaorang tak jadi datang.wuuuu...esok kene gi balek salon tu sebab saya nak potong rambut.rimas rambut belakang cam bengong,taknak straight.saje cari pasal aa dengan saya.

belanjawan saya untuk hari ini:

duit minyak : RM 5
makan : RM20
flip flop ladybird:RM10
cincin : RM12
total :RM47

hoyeehhh...saya berjaya membelanjakan wang saya hari ni kurang dari RM50!!~

btw..sebelum saya membabumkan diri,saya nak berterima kaseh kepada seseorang yang banyak tolong saya,iaitu Adik.

Adik,terima kaseh sebab selalu ada bila org perlukan somebody untuk dengar luahan hati org,dan juge bagi nasihat kat org.org tau,org banyak buat silap dengan adik.tapi,org akan cube untuk berubah menjadi lebih baek.adik bucuk..org syg adik tau,walaupun adik selalu tumbuk mata org (emoticon YM semata-mata,bukan di alam realiti ye~).Thank you so much ADIK BUCUK!

sekian..terima kaseh.

 
posted by HidayahSham at 1:02 AM | Permalink |


0 Comments: