Friday, June 20, 2008
soalan berkaitan dengan mimpi
hurm..
rasanye ramai yang tau kot pasal benda ni especially girls aa..maybe ade di antara korang yang dengar cerita dari mak korang ke,ataupun bile tengok drama ke..pasal mimpi yang berkaitan dengan ular.macam baru2 ni,saya tengok Renjis kat AstroRia, Kirana (dilakonkan oleh Elyana) mimpi yang kaki dia kena belit dengan 2 ekor ular.bila dia bagitau mak dia pasal benda ni,mak dia cakap tu petandanya ada orang nak datang meminang.

saya cuma nak tanye la..betul ke if kita mimpi ular datang belit kaki kita,maknanya ada orang nak datang meminang kita?

fyi,memang saya penah mimpi pasal ular ni..tapi saya bukan mimpi ular belit kaki saya..sebaliknya saya yang lari dari ular tu..tu ape pulak petandanya..???

huaa...saya sekadar nak tau je la..memang terbukti ke mimpi tu adalah satu petanda..kepada sesiapa yang tau sedikit sebanyak pasal mimpi ni,anda dijemput untuk memberi komen berkaitan dengan benda ni..bukannya ape,saja nak tau pendapat orang lain.

tu je la kot buat masa sekarang..ciao~

Labels:

 
posted by HidayahSham at 11:55 PM | Permalink |


5 Comments:


  • At June 24, 2008 at 10:25 AM, Blogger Azrin L.

    sorry i dont know much about the meaning behind mimpi either. tapi just nak share lah.

    years ago... i used to dream dibelit ular, but nothing happened pon. haha

    tiada siape masok meminang.
    and heck, im still single kot.

    haha

    ok dats all. yang penting jangan lupa cuci kaki sebelom tido, and tido baca doa. :D

     
  • At June 24, 2008 at 2:24 PM, Blogger HidayahSham

    uiks..kene belit ular?
    scarynye..aku kene kejar je.da le aku memang takut dengan ular..aishh~

    ye,memang satu kemestian bagiku bile nak tidur,basuh kaki dan jugek bace doa...takut mimpi benda2 pelik.

    hehehe..btw,thanx for sharing ur experience with me ajin ucuk..=]

     
  • At June 27, 2008 at 4:04 PM, Blogger Aida Zahrol

    tade maknanya...

    aku penah mimpi ular mau patuk...dan diselamatkan oleh seorang lelaki yg aku minat...perhatian : lelaki yg AKU minat...


    ape jadahnya dia meminang aku...direject aku 2 kali beb!....


    tafsiran mimpi ular = meminang adalah dusta!

    *saket di hati maseh terasa...cewahhh!*

     
  • At June 29, 2008 at 12:52 AM, Blogger HidayahSham

    aida..

    ko orang pertama yang membuktikan bahawasanye mimpi kene belit/patuk dengan ular kononnye petanda orang nak datang meminang hanyalah palsu belaka..miahahaha!

    btw..jangan dibiar hatimu sakit,cari penawar cepat2 eh aida..=]

    time kasih ye kerana sudi berkongsi cite dengan aku..have a nice day dear!

     
  • At July 7, 2008 at 4:25 PM, Blogger Aida Zahrol

    hak3...tade hal beb...

    bukan ape pun pengalaman ku yg tak seberapa neh..keh3

    u tooo~