Sunday, June 15, 2008
Foto-foto kuih limas~
untuk memenuhi permintaan Cik Alin,dengan ini saya mempersembahkan foto-foto kuih limas.huahuahua~

sarung kuih limas yang dibuat oleh saya..+P


kuih limas yang telah siap dimasak.



saya da makan satu bite..tu pasal berlobang kuih tu...huahua~



see...atas kuih kaler putih,rase lemak berkrim..bawah pulak kaler hijau,rasa pandan.bawah sekali gula yang separa cair..rasa manis..cedap2!!


huhu..saya tak dapat nak snap banyak gamba sebab saya pun bangun lambat pagi jumaat tu.tengok kat dapur,mama dah abis masak,tengah susun2 kuih tu dalam tupperware untuk dihantarkan ke cikgu kat sekolah.

huaaa...saya lapar aa.nak gi mamam sat.Alin,harap ko berpuas hati dengan gamba2 kuih ini yeh...=]

Labels:

 
posted by HidayahSham at 11:54 AM | Permalink |


8 Comments: