Tuesday, June 10, 2008
letihnye..hua~
saya baru je balik dari taiping.mula2 saya singgah sekolah rendah saya sebab cikgu yang pernah mengajar saya, Pn Norhayati Md Rose nak jumpe saya.rupe2nya cikgu nak pesan kat mama saya untuk buat kuih limas@kuih tako.mama saya selalu buat kuih tu tapi bile orang order je aa.saya pun ade gak tolong mama saya buat kuih tu,tapi saya tolong buat sarung dia aa.bancuhan kuih tu saya tatau.huahuahua.

then on the way saya nak keluar dari kawasan sekolah,lalu la kelas2.ade satu kelas ni,lepas je saya lalu,saya dengar bunyi 'feewwiiit' dari belakang saya.hampeh btul budak2 ni,tak sedar ke saya ni lagi besor dari diaorang,berani pulak diaorang kaco saya (adekah saya kelihatan macam budak2 sekolah rendah...kalau ye,maknenya saye awet muda aa kan...ngehehehehe~).tapi saya toleh belakang pun sebab rushing.

saya pun meneruskan perjalanan saya ke taiping sebab nak fotostat buku..then buat keje2 laen jugak.saya gi popular cari buku untuk FYP,tapi takdak le pulak.saya gi supermarket borong barang2,then gi bank withdraw duit.letih aa duk pusing2 kat pekan time tengahari yang panas.seb baik la hari ni saya terfikir nak pakai sneakers,takde la rasa sakit sangat kaki.kaki sebelah kiri saya duk berdenyut je dari pagi,taktau kenape.tapi ikutkan memang kaki kiri saya ni adalah problem sikit,sebab waktu kecik2 dulu penah terseliuh la,jatuh longkang la,jatuh motor la (orang lain bawak..so far saya bawak motor tak penah jatuh lagi..Alhamdulillah).kaki kiri la slalu tercedera.maybe tu pasal kaki kiri saya duk sakit je sekarang.bile sejuk,lagi bertambah berdenyut rasenye kaki ni....haiishh~

da habis borong barang,saya gi singgah umah member sekolah saya,Deela sebab nak amik CD.time tu da pukul 1.kete da makin banyak atas jalan.saya pulak da letih..so saya drive slow je la.sangat mengantuk aa time driving,lalu saya pun pasang la CD kuat2 supaye hilang skit mengantuk ni.

sampai je jalan nak masuk rumah saya,saya nampak ada 2 orang budak laki ni tengah berjalan balik dari sekolah.saya pun bawak slow,then tanye budak2 ni umah kat mane,saya nak tolong hantarkan sebab da alang2 satu jalan.tapi budak2 ni cam takut je nak tumpang,maybe diaorang ingat saya nak kidnap diaorang kot.huahuahua...tapi bile fikir2 balik,bagus jugak bile diaorang fikir camtu,at least tau la yang budak2 ni pandai menjaga diri.disebabkan budak2 ni taknak tumpang saya,saya pesan kat diaorang suruh jalan elok2...lalu saya pon beredar.

haaa...dah abis kisah hidup saya untuk hari ini.saya nak tidur sat...sangat2 mengantuk....ZzZzZzZzZz~
 
posted by HidayahSham at 1:45 PM | Permalink |


0 Comments: