Friday, June 6, 2008
i'm on holiday..=P
hehe..saya terasa malas nak mengupdate blog sejak cuti sem bermula.everytime saya bukak login page blogger,mesti niat nak mengupdate blog terbantut..alih2 terus tutup je browser,layan japanese series.sekarang saya sedang menghabiskan series 'Good Luck'.series ni pasal life seorang co-pilot yang bernama Shinkai (Takuya Kimura).saya suka tengok pilot,tu pasal melekat layan series ni.and so far,jalan cite dia cam best jugak aa.paling best,ade satu episod,raja buah a.k.a durian ada sekali sebagai prop.huahua..nak tergelak pon ada..bayangkan buah yang selalu duk ada kat negara kita,tiba-tiba boleh sampai ke matahari terbit.(boleh ke bawak buah durian atas flight eh??)

selain dari melayan series,saya jugak sibuk memenuhkan jadual harian saya sebagai seorang pelajar yang sedang bercuti dengan undangan2 ke majlis perkahwinan.sinonim sungguh kenduri kahwin dengan cuti ni kan.huahua..layan je la.ni duk tunggu member2 seangkatan kahwin....weh rakan2,sile la cepat kahwin,boleh saya set dalam kalendar awal2,takde la clash dengan kenduri orang laen...=P

tapi...rasanye cuti kali ni cam tak best,sebab rasa hidup ni semak dengan masalah2 yang saya perlu selesaikan.hurm...tah la.kadang2 jeles tengok orang laen gembira..hidup takdak masalah ape2.tapi bile fikir2 balik,orang laen pon mesti ade masalah diaorang sendiri kan.cume,diaorang tak tunjuk.aish...da melalut da saya.

disebabkan saya kekeringan idea untuk entry kali ni,saya rasa saya cume nak list down lagu2 yang saya suke dengar sekarang..=]

1. Aku Punya Kamu - Faizal Tahir
2. Kenapa Singgah Kalau Tak Masuk - Flava
3. Aku Stacy - Stacy
4. Take A Bow - Rihanna
5. Don't Stop The Music - Rihanna

Ingat nak burn je lagu2 ni dalam CD so that bile naik keta boleh la dengar...tapi CD kosong pulak takde.so layan je la lagu2 ni dalam laptop.

huuuu...sungguh bosan.takde mood.saya nak tengok TV.tratata~
 
posted by HidayahSham at 8:29 PM | Permalink |


2 Comments:


  • At June 6, 2008 at 9:12 PM, Blogger fara-D

    saya amat rindu kamu tau! isk isk! nnt saya turun penang stat ahad ni (8jun) sampai 14 jun. marilah kita ke balik pulau 12@13jun tuh!!! pls!! tada geng nk p weh!!!jom a jom!!!

     
  • At June 8, 2008 at 12:27 AM, Blogger HidayahSham

    hua..fara bucuk yg ku rindui.
    aku ni..ketiadaan transportasi nak ke balik pulau nun.kalo ade,da lame aku membontoti kete ko esok hari ke penang...=\

    nanti ko on the way blk,singgah2 aa ke umah aku kalo rajin...hehehe.