Tuesday, July 29, 2008
final semester?
lama rasanya saya tak mengemaskini blog hijau hitam ni.apa boleh buat,mood nak mengarang asyik hilang aje.plus,saya makin malas nak mengadap laptop sekarang sebab slalu sakit kepala bila duk depan laptop lama2.

lain pulak jadinye dengan roomate saya yang tengah asyik mengarang kat blog dia.saza namanya.dia duk tekun mengarang cerita2 pendek,then post kat blog dia.saya menjadi salah seorang pembaca cerita2 tersebut sebagai tanda sokongan kepada roomate saya yang sorang ni.

saya baru balik ke UTP hari ahad lepas.ikutkan,kelas da start seminggu sebelumnya.but certain things happened last week,so i had to skip all classes to settle these things once and for all.saya tak dapat nak cerita pasal benda2 tu kat sini sebab da taknak ingat da benda2 tu dalam kepala otak saya.cukup saya katakan,semua benda yang terjadi ada hikmahnya.

yeah..saya bawak Nyonyot sekali balik ke UTP dengan saya.kepada rakan2 yang nak tengok Nyonyot,jemput ke bilik saya.huahuahua.macam ajak orang datang kenduri pulak rasanye.pokok kaktus saya,Lulu..saya tinggalkan kat umah.mintak tolong mama jagakan sebab saya penah ade bad experience dengan pokok kaktus.ex-roomate saya,Cik Ferie Merie belikan pokok kaktus kat saya.saya memang jaga aa pokok tu.saya letak kat tepi tingkap.tapi malangnya pada suatu hari,saya tertolak pokok kaktus tu keluar,maka jatuhlah ia ke bawah,lalu bersepai pokok itu,dan mati.isk2..saya pun rasa cam taknak mengorbankan satu lagi pokok kaktus kat sini,saya pun tinggalkan je Lulu kat umah.

huaa..semalam tengok cerita 'Now I Pronounce You Chuck and Larry'.first time saya tengok movie tu time kat Melaka,dengan housemate saya Monica dan jugak kawan dia lagi sorang.asyik duk gelak sorang2 je.roomate saya pun heran,tapi disebabkan dia sibuk mengarang cerita pendek dia..dia biarkan saya gelak sorang2.habis tengok movie tu,saya sambung tengok Starsky & Hutch.movie ni pun lawak gak.saya rasa,sekarang saya suka layan movie yang boleh membuatkan saya gelak sentiasa...aaa,tiba2 teringat Kung Fu Panda.panda itu sungguh chomey!!!!

erm..kejap lagi ada kelas pukul 5-6.kelas Business and Cyber Law.kena belajar pasal law la pulak.course saya ni kan,saya rasa serupa cam ais kacang je.semua benda dicampurkan lalu sebati menjadi ais kacang yang sedap.tapi kadang2 otak ni pun jadi ais kacang..gara2 banyak sangat benda yang da bercampur aduk.aissshhh...~

saya nak baring jap.terasa kepala belah kiri da berdenyut..=\
 
posted by HidayahSham at 3:33 PM | Permalink |


0 Comments: