Thursday, November 13, 2008
The Beatles-Here Comes The Sun
Dari kecik hingga besar,saya dibiasakan mendengar lagu2 The Beatles.Terima kaseh kepada Ayah kerana mempengaruhi saya untuk mendengar lagu2 The Beatles.ye,saya memang suke lagu2 lama..sebab kalau takde yang lama,macam mana nak ada yang baru..kan2.





Salah satu lagu The Beatles yang saya suka dengar..lagu ni la.Here Comes The Sun.part paling best untuk didengar ialah bunyi gitar dia.huhu.tak silap,cite The Parent Trap dengan Bee Movie ade guna lagu ni.

hua...tak perasan da masuk tanggal 13 November 2008!!Genap suda 31 tahun perkahwinan Mama dan Ayah saya.Kepada Mama dan Ayah,Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan yang ke-31..Semoga kedua2 insan yang paling saya sayang ni sentiasa dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,sihat walafiat hendaknya.
:girl_4:

Ok..mau sambung membaca Acts,Sections,Laws...bla bla bla...Ciao~
 
posted by HidayahSham at 12:14 AM | Permalink |


0 Comments: