Thursday, January 15, 2009
Undangan Majlis Perkahwinan

al-kisahnya petang tadi....


Walimatul Urus

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Shamsuddin Bin Hj. Ghazali

dan

Hamimah Binti Md. Dom


Dengan izin Allah yang hati-hati kami berada di tanganNya,

kami mempersilakan


Datuk/Datin/Tuan/Puan/Encik/Suami/Isteri

ke majlis perkahwinan puteri kami


Nurhidayah Binti Shamsuddin

dengan pilihan hatinya

Anonymous

pada 1 Januari 20??


Semoga kehadiran serta dia restu dari para hadirin

sekalian memeriahkan lagi majlis dan diberkati

Allah SWT hendakNya.

Terima Kasih, Wassalam




'kakchik...mangun2.tak elok tidur lepas asar.gi amik adik kat sekolah agama.ish budak nih.'suara mama sayup2 kedengaran dari luar bilik.

*bangun dengan perasaan tak percaya.*

aisey mama neh,orang tengah duk syok mimpi baca kad jemputan kawen sendiri,tiba2 mama kejut pule.tengok tu,sampaikan nama pengantin lelaki pun takdak.letak anonymous saje.tarikh kawen pon tak complete.tahun bile tu weh??.adoyai.dah la tak nampak muka si bakal pengantin lelaki tu,samar2 je dalam mimpi.malu ke dia dengan saya?isk2.saya tak malu pun,kenapa dia nak malu neh.

*******************************************************************

okeh2,saya telah kembali ke alam nyata senyata-nyatanya.walaupun mimpi tu macam best,tapi endingnye takde.sape pengantin lelaki???tak puas hati betul.

entri kali ini bukan tentang saya nak kawen,tapi sebenarnye tentang perkahwinan rakan seMRSM saya,Nor Syafinaz a.k.a peanut ko-op.beliau bakal melangsungkan perkahwinan pada 15 Februari 2009.klik sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang undangan perkahwinan rakan saya neh.

setahu saya, so far ada 2 orang rakan seMRSM saya yang dah bergelar 'Isteri'.tahniah untuk mereka.tapi ye la kan,usia dah makin meningkat,masing2 dah 22 tahun (saya aa) ,23 tahun.maka time2 ni la rasanya dah start bersiap sedia untuk bertukar status,especially kaum Hawa la.ada yang merancang nak bertunang,yang da bertunang tapi tengah kumpul duit untuk kawen pun ada jugek.orang kata dah sampai seru untuk berumahtangga.

emm,saya rasa macam baru je habis spm.tak percaya yang sekarang ni dah hampir nak masuk umur 22 tahun.bila dengar cerita member2 nak kawen,baru la terasa usia dah semakin meningkat.sebelum ni rasa macam maseh belasan tahun ala2 sweet 17 gitu.cepat sungguh masa berlalu.

lepas ni giliran siapa pule ye..saya nak tanda kat calendar awal2.huhu.XD

aiyok..esok mau ke UTP kembali.menci2!


p/s: kotak pesanan@cbox saya tidak dapat digunakan buat sementara waktu.harap maaf.


 
posted by HidayahSham at 11:19 PM | Permalink |


7 Comments:


  • At January 16, 2009 at 3:03 AM, Blogger dextrike

    Kak dayah..
    kak dayah..
    hahaha, padahal sbaya..
    lantak! nak pggei kak dayah jgak.. :P
    hee, wahh..cambesh mimpi tuh..
    nieh btoi2 x saba nak kawen nieh..
    pape pon, smuge btemu jodoh cpt2 ye..
    hihi.. PEACE! :P

     
  • At January 16, 2009 at 11:00 AM, Blogger MyNameIsPia

    hahaha. baru je nak excited ko nak kawen. cis!
    wah p-nat nak kawen da. gile la. tak sangke uh.

     
  • At January 17, 2009 at 2:39 AM, Blogger fara-D

    2 orang seMRSM??? sapa lagik sorg weh??nape aku tatawu? isk....sadis btol!

     
  • At January 17, 2009 at 6:48 PM, Blogger Azrin L.

    wahahaha ape la dayah. aku mati2 ingatkan betol ko nak kahwin. terhenti jap jantungs aku. huuuuhu ntah2 jodoh nk dekat sampai kot? tuh yang ko termimpi2 tu. hee!~

     
  • At January 18, 2009 at 12:54 AM, Blogger HidayahSham

    dayah dextrike
    haha..tu la psl.umur kite sebaye maa.panggil name pon takpe.tapi kan,org kata mimpi mainan tido.maybe ni mainan tido semata.hehe.btw,time kaseh kerane sudi menjenguk blog saya.XD

    pia
    hoi2.asal ko excited aku nak kawen?ko nak jadi tukang bagi bunge telur ke??huhu.aku maseh muda okeh.kan aku da kata,aku tunggu ko+rakan2 laen kawen dulu.ko cpt2 aa kawen.tgk peanut da nak kawen.ko ikut aa jejak die pule.hukhuk.

    fara
    fara tomei,setau aku kan yg 2 org tu adalah elly suria yg minat SO7 dgn sorg lagi budak belantara.tapi tak ingat name.huhu.peanut ni org ke-3 yg aku tau akan berkawen.

    ajin
    adoyai ajin..study pon tak abes lagi,mcm mane mau kawen?aish2.tunggu ko aa kawen dulu,boleh gitu?*wink wink*

     
  • At January 18, 2009 at 7:47 PM, Blogger Cik Amoi

    ko buat aku suspen je.ingt betol nk kawen td.relex2..aku umur 24 pon calon xde lg...hehehe

    ***kalo ko kawen buat mee udg je.aku sure p sbb aku penggemar udang tegar.hehehe

     
  • At January 20, 2009 at 1:47 PM, Blogger HidayahSham

    cik amoi
    hoho.tau takpe.ape2 pon kene tunggu cik amoi kawen dulu kan.dahulukan yg tue..oops,sorry2.XD

    aha,itu satu idea yg bernas.kat cik amoi kene bagi extra udang la eh.*wink wink*