Monday, January 19, 2009
indie bands rox!
tadi tengok AJL.sangat gembira MUH menang.indie bands rox!!uhuhu..drummer estranged,sangat2 cool.drummer MUH jugek!
(kenape tibe2 suke drummer neh...aish2~)

lepas abis tengok AJL,layan dvd Bolt yang baru saje dibeli hari ni.saya da tengok cite ni kat cinema dengan adik saya.tapi tebiat saya,bila saya suke sejenis cite animasi 2D/3D yang chomey2,saya akan ulang tengok cite tersebut.same goes with Bolt.maka saya mengepau duit ayah untuk membli dvd Bolt neh.actually saya suke tengok watak Mitten si kucen itam betina yang kurus tu.ohoho,dan saya jugek telah mendownload seketul OST Bolt, Jenny Lewis - Barking At The Moon.so sekarang tengah layan lagu tersebut.saya suke lagu ini.lagu ini best.time kaseh.

emm..cite sedih jap.2 ekor anak kucen belaan saya telah tiada.Kenny dan Madonna (nama mereka best kan.sile setuju~) telah meninggalkan saya semalam,masa kematian mereka tidak dicatat tapi yang pastinya waktu pagi.saya tak tau ape sebab kematian Kenny,tapi Madonna mati kerana sakit mulut.Madonna chomey.bulu dia kembang warna kelabu,muke dia penyek,tak seperti muke kucing2 laen.muke dia sangat unik.Kenny pule seakan-akan Mitten dalam cite Bolt.mata dia besar,tapi badan dia kecik.pelik juga sekali pandang.2 kali pandang,rupe2nya kepala dia besar dari badan.emm,lepas ni takde la anak kucen untuk dimanjekan.isk isk.

okeh,sudah malas untuk menaip.ciao~
 
posted by HidayahSham at 1:56 AM | Permalink |


0 Comments: