Friday, June 15, 2007
-this is my life-
hari ni baru dpt on9 puas2..
suke sgt2..coz kat umah sewa x de internet..
kat office pn x de..
sedih siot..tp mlm ni dpt gak on9 kat mitc..
huhuhu..best2..
lps gian nk on9..

byk benda jd for the past 2 weeks ni..
even kepale otakku juge berpusing2..
mood usah kate la..kejap ok..kejap x..
seb baek le leh control lg perasaanku ini..
kalo x..
tah la..susah la skrg..
rasa nk mrh..tp x dpt lpskan..
alih2 hati sendiri rasa sakit..pedih..
kalo ade punch bag kan ke best..
leh lps geram..
nak sepak..nk tumbuk..
huhu..tibe2 rasa cam samseng lak..
tp skali skala jd samseng ape slhnye kan..
samseng bertempat la eh..

tp bile dgr cite member..
rasanye die lg sedih kot..
da ade buah hati..tp cam x de je..
hahaha..ayat da tunggang terbalik..
pandai2 le fhm ek..
member slalu tnye..
ape rasanye bile kite syg some1 tuh sgt..
tp tibe2 org yg kite syg tuh..x contact kite LANGSUNG??
tah la..aku cam x leh kasi ape2 komen tuh...
ssh kot..sbb aku tatau situasi member aku tu camne kan..
die bajet aku ni tau le psl benda cinta2 ni..
adey...wa tatak tau la..huhu
tp bile tgk die cam da tunggang langgang idup..
sian gak..tp nk wat camne kan..aku bukan penyelesai masalah..
masalah aku sendiri pn x settle..
cume aku leh jd pendengar je la..huhu..
member aku ni..tu la sape suro bercinta kalo tatau bercinta kan..
(bajet aku tau bercinta le ni...muahahaha)
die syg sgt dgn buah hati die..sanggup wat ape saje..
tp buah hati die..cam mule menjauhkan diri..
x sms...x call..ilang cam chipsmore tuh..tp chipsmore ade gak..
ni terus ilang..
tu member aku tension thp dewa da..
die nk wat benda2 merepek..
naseb baek le aku dpt thn..
member aku tuh ade skru longgar dlm otak die kot..
huhuhu..sian kt die..
dh le tgh cedih..aku leh kutuk lg..
ale...nnt2 kalo die susah die cari aku juge..
xpe la kan..tu la gunenye kwn kan..
bile susah..bole tlg kite..
bile sng..share happiness dgn kite..

aaa..suda2 cite psl member aku..
cite aku lak..
aku da ade kat mlka..
tgh praktikal..
kpd kwn2...sile jenguk aku di sini..
aku seorg diri..
mekasih..huhuhu..
indu la life kat utp...
walopon tunggang langgang..
tp best..
sbb ade member2 yg menghiburkan hati yg duka lara..
miahahaha..ayat x bley blah..
huhuhu..
aku stop dulu..nk gerak blk umah
ciao!!!




 
posted by HidayahSham at 10:26 PM | Permalink |


0 Comments: