Thursday, May 24, 2007
-hujan di luar..ribut di hati-
hujan dkt luar skrg..
tp dlm hati aku..ribut taufan sume pn ade..
huhuhu..aku ni susah la nk luahkan ape yg ade dlm hati..
even kat blog ni pn susah skit..
sbb aku x nak ade sape2 terasa hati..
tp kalo fikir blk..sape pn x nk jage hati aku kot..
aku sendiri jage hati sendiri..
dr disakiti oleh org laen..
tp kadang2 x leh nk elak dr disakiti..

masalah berserabut dlm otak aku..
macam2 benda nk jadi time2 ni gak..
time aku tgh final..
dgn nk g praktikal..
tah la..aku wat salah dgn org laen ke..
sampaikan aku dpt balasan camni..
i try to make everybody happy..
try jage hati org2 laen..
try syg org2 laen..
tolak tepi pasal hal sendiri..
pentingkan psl org2 laen yg aku syg..
tp..alih2 aku lak yg bermasalah..

ke kene jadi org yg pentingkan diri sendiri..
baru x de problem eh..
dulu aku ade gak sifat pentingkan diri sendiri..
pedulik ape aku psl org2 laen..
bile aku susah..ade org2 laen tolong..
xde pon..
aku selesaikan problem aku sendiri je..
skrg bile aku cube nk care psl org2 laen..
macam2 benda jadi kat aku..
aku x nk pentingkan diri dah..
aku fikir psl org2 yg aku syg..
aku xleh nk tolak dorg ke tepi..
sbb aku syg dorg..
aku just tatau camne nk selesaikan problem aku skrg..

nak sgt blk rumah..
nk rehatkan otak..
tanak fikir ape2 masalah..
at least bile blk umah..aku lupekan kejap masalah2 aku..
aku maen2 dgn kucing2..ikan2..binatang2 peliharaan aku..
sembang2 dgn parents aku..
usik2 adik aku..
wat aku lupe sekejap masalah2 dlm kepala aku..
tapi skrg tgh final..aku mmg x leh blk umah..
dah abis final br balik..
tp same gak..
bile blk umah kena siap2 utk praktikal..
berderet-deret keje aku nnt bile da blk umah..

ntah la..aku pon tatau la ape nk jadi skrg..
still tengah figure out problem2 aku..
i need some help..i guess..



 
posted by HidayahSham at 7:20 PM | Permalink |


0 Comments: